تیونینگ خودرو پارس آپشن

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی خودروهای داخلی و وارداتی

تیونینگ خودرو پارس آپشن

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی خودروهای داخلی و وارداتی

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی با قیمت استثنایی و کیفیت بسیار بالا برای تمامی خودروهای داخلی و خارجی می باشد. ارسال رایگان تمامی آپشن ها به سراسر کشور و همچنین نصب رایگان در محل شما عزیزان در شهر تهران از خدمات ویژه مان می باشد.
با ما در ارتباظ باشید.
021-66559441
021-66559440
09126946483
Parsoption.com

  • ۰
  • ۰

برای جلوگیری از آسیب دیدن آیینه خودروی خود در خیابان های شلوغ و پرازدحام  یا عبور از فضاهای تنگ پیشنهاد ما به شما استفاده از آیینه تاشو برقی لکسوس nx میباشد.

آیینه تاشو برقی لکسوس nx

آپشن آیینه تاشو برقی لکسوس nx  در تیونینگ خودروی پارس آپشن کمک میکند تا حین رانندگی با استفاده از کلید داخل خودرو باز و بسته شدن آیینه هارا مدیریت کرده و به راحتی در تمامی معابر رانندگی کنید.از نکته مهم آیینه تاشو برقی لکسوس nx  میزان تحدب (خم) شیشه آیینه  میباشد که استاندارد آن نکته بسیار مهمی است.رد شدن از معابر باریک،برخورد آینه با خودروی دیگر و برگرداندن خودکار آن به موقعیت قبلی،جمع کردن آینه ها هنگام شدید بودن بازتاب نور خودروهای پشت سری ،پارک کردن خودرو در فضای کم،پارک کردن نزدیک دیوار،باز و بسته شدن آینه هنگام باز و بسته کردن درها از طریق ریموت کنترل،توقف خودکار آینه در هنگام برخورد با مانع ،از مزیت های استفاده از آیینه تاشو برقی لکسوس nx می باشد.بالارفتن ضریب اطمینان سلامت آینه هنگام ترک خودرو،نصب استاندارد و استفاده از دسته سیم های کاملا” فابریک و استاندارد،سازگار با سیستم برقی اصلی و سیستم امنیتی خودرو از قابلیت های دیگر آپشن آیینه تاشو برقی لکسوس nx می باشد.

آیینه تاشو برقی لکسوس nx

آپشن های جانبی لکسوس nx

از دیگر نمونه تجهیزات جانبی لکسوس nx در تیونینگ خودرو پارس آپشن میتوان به موارد زیر نیز اشاره نمود:

دوربین 360درجه لکسوس nx

دوربین 360درجه لکسوس nx

روکش صندلی لکسوس nx

روکش صندلی لکسوس nx

نویگیشن لکسوس nx

نویگیشن لکسوس nx

ردیاب لکسوس nx

ردیاب لکسوس nx

کفپایی لکسوس nx

کفپایی لکسوس nx

مانیتور پشت صندلی لکسوس nx

مانیتور پشت صندلی لکسوس nx

رکاب لکسوس nx

رکاب لکسوس nx

جک و زاپاس لکسوس nx

جک و زاپاس لکسوس nx

وسایل جانبی خودرو جزء لاینفک هر خودرو هستند زیرا با وجود آنها، رانندگی لذت‌بخش‌تر می‌شود. این وسایل جانبی کمک می‌کنند سرنشینان خودرو در هنگام مسافرت و حتی در رفت‌وآمدهای کوتاه، امکانات رفاهی لازم در ماشین را داشته باشند.

لکسوس nx را بهتر بشناسید

مدل جدید لکسوس nx از سال ۲۰۱۸ وارد بازارهای جهان و ایران شد.طراحی ساختارشکن لکسوس NX یکی از دلایل موفقیت آن به‌حساب می‌آید.مهم‌ترین تغییر فنی لکسوسnx در مدل ۲۰۱۸، روی سیستم تعلیق و فنربندی اعمال شده است تا فرمان‌پذیری و سواری بهتری داشته باشد. فنرها کاملا بهینه‌سازی شده‌اند و همراه با مدل جدید بوش‌ها و میله‌های تثبیت‌کننده (Stabilizer Bars) همراه هستند.

 خرید آیینه تاشو برقی لکسوس nx

آیینه تاشو برقی لکسوس nx

جهت خرید و نصب آیینه تاشو برقی لکسوس nx می بایست با شماره فروشگاه تیونینگ خودرو پارس آپشن تماس گرفته تا کارشناسان ما جهت نصب با هماهنگی قبلی در محل شما حضور یابند.پارس آپشن برای مشاوره و راهنمایی یک خرید صحیح در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

parsoption.com

02166559440

02166559441

09126946483

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی