تیونینگ خودرو پارس آپشن

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی خودروهای داخلی و وارداتی

تیونینگ خودرو پارس آپشن

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی خودروهای داخلی و وارداتی

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی با قیمت استثنایی و کیفیت بسیار بالا برای تمامی خودروهای داخلی و خارجی می باشد. ارسال رایگان تمامی آپشن ها به سراسر کشور و همچنین نصب رایگان در محل شما عزیزان در شهر تهران از خدمات ویژه مان می باشد.
با ما در ارتباظ باشید.
021-66559441
021-66559440
09126946483
Parsoption.com

  • ۰
  • ۰

کارشناسی ستون‌ها و همچنین رکاب خودرو از جمله موارد حیاتی در امر کارشناسی خودرو بوده و پی بردن به وضعیت آن‌ها نیز نسبتا ساده‌تر از سایر نقاط مهم می‌باشد.سلامت ستون‌ها و رکاب در وضعیت کلی یک خودرو بسیار مهم بوده،زیر هر گونه صدمه و آسیب‌دیدگی، علاوه بر کم‌کردن امنیت، بر روی کیفیت سواری، سر و صدای داخل اتاق و همچنین درزبندی و مونتاژ سایر قسمت‌ها اثر مستقیم می‌گذارد. پس همواره با دقت نظر بیشتری وضعیت این قسمت‌ها را در نظر گرفته و به ویژه بر روی حلال و انحنای آن‌ها تامل بسیار داشته‌باشید.

رکاب لکسوس nx

به این منظور از آپشن های ارائه شده توسط تیونینگ خودرو پارس آپشن رکاب لکسوس nx را به شما معرفی می کنیم .رکاب لکسوس nxجلوه زیبا و اسپرت و قدرتمند به خودرو  لکسوس nx شما می‌بخشد  و یک آپشن لوکس به حساب می آید.رکاب لکسوس nx در طرح های متنوعی ارائه می شود که شما می توانید با توجه به سلیقه خود زیبایی اتوبیل خود را دو چندان کنید.با استفاده از رکاب  لکسوس nx شما میتوانید پای خود را روی آن گذاشته و به راحتی پیاده شوید. رکاب لکسوس nx  دارای وزن مناسبی بوده و  از خودرو شما در برابر ضربه ،آسیب دیدگی جلو بندی ها و فنرها و شاسی محافظت می نماید .

رکاب لکسوس nx

تجهیزات جانبی لکسوس nx

لکسوس nx از نظر امکانات یکی از کامل ترین خودروهای موجود در بازار است به طوری که در لیست تجهیزات این خودرو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دوربین 360درجه لکسوس nx

دوربین 360درجه لکسوس nx

 

روکش صندلی لکسوس nx

 

روکش صندلی لکسوس nx

 

نویگیشن لکسوس nx

نویگیشن لکسوس nx

آیینه تاشو لکسوس nx

آیینه تاشو لکسوس nx

کفپایی لکسوس nx

کفپایی لکسوس nx

مانیتور پشت صندلی لکسوس nx

مانیتور پشت صندلی لکسوس nx

ردیاب لکسوس nx

ردیاب لکسوس nx

جک و زاپاس لکسوس nx

جک و زاپاس لکسوس nx

 

تیونینگ خودرو پارس آپشن را بشناسید

فروشگاه اینترنتی پارس آپشن یکی از بهترین و معتبر ترین فرروشگاههای اینترنتی کشور می باشد که سعی در ایجاد یک تجربه خوب از  خرید اینترنتی برای مشتریان و کاربران خود دارد. در فروشگاه پارس آپشن سعی شده از تمام مزیت های ممکن شامل خرید با بهترین قیمت و کیفیت ممکن ، تحویل سریع و به موقع ،خدمات قبل و پس از فروش و غیره برای مشتریان فراهم گردد. تا با آرامش خیال خرید آنلاین خود را انجام داده و سفارش های خود را در حداقل زمان ممکن در منزل یا مجل کار خود تحویل بگیرند.فروشگاه اینترنتی پارس آپشن دارای دسته بندی های مختلفی در زمینه تجهیزات جانبی خودرو مانند کرولا ، لندکروز ، هایلوکس ، لکسوس nx ، کمری ،چانگان cs35 ، راوفور  و غیره بوده و با آگاهی از برندهای موجود در بازار ، کالاهای اورجینال را با بهترین قیمت تهیه و در اختیار کاربران خود قرار می دهد

راهنمای خرید رکاب لکسوس nx

برای خرید رکاب لکسوس nx کافیست تنها با شماره های زیر تماس بگیرد تا کارشناسان ما جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر درباره خرید رکاب لکسوس nx اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

parsoption.com

09126946483

02166559440

02166559441

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی