تیونینگ خودرو پارس آپشن

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی خودروهای داخلی و وارداتی

تیونینگ خودرو پارس آپشن

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی خودروهای داخلی و وارداتی

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی با قیمت استثنایی و کیفیت بسیار بالا برای تمامی خودروهای داخلی و خارجی می باشد. ارسال رایگان تمامی آپشن ها به سراسر کشور و همچنین نصب رایگان در محل شما عزیزان در شهر تهران از خدمات ویژه مان می باشد.
با ما در ارتباظ باشید.
021-66559441
021-66559440
09126946483
Parsoption.com

  • ۰
  • ۰

تیونینگ خودرو پارس آپشن علاوه بر مانیتور جک s5 ارائه دهنده دیگر آپشن های جک s5 نیز میباشد. این آپشن ها عبارتند از :

دوربین 360 درجه جک s5

دوربین 360 درجه جک s5

کلیس استارت جک s5

کیلس استارت جک s5 با قیمت مناسب

روکش صندلی جک s5

روکش صندلی جک s5 مقاوم در برابر ساییدگی

ردیاب جک s5

ردیاب جک s5 در تهران

آیینه تاشو جک s5

آیینه تاشو جک s5 با نازلترین قیمت

کفپایی جک s5

مشخصات فنی کفپایی جک s5

گارد و رکاب جک s5

که شما با خرید هر یک از آپشن های فوق میتوانید خودرو جک s5 خود را از دیگر خودرو ها متمایز کنید. برای خرید و نصب مانیتور جک s5 و هریک از آپشن های فوق کافیست یک تماس با مجموعه پارس آپشن بگیرید تا متخصصین ما جهت ارسال و نصب رایگان محصول انتخابی اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

مانیتور جک s5

مانیتور جک S5 از نمونه خدمات ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی خودرو میباشد.مانیتور جک S5 قابلیت پشتیبانی از داخل خودرو دارد و همچنین دارای ورودی USB و SD کارت  وبلوتوث جهت پخش موزیک، نمایش مخاطبین و برقراری تماس (گوشی های اندروید و آیفون) میباشد

مانیتور جک s5

.مانیتور جک S5  دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 1024 در 600 می باشد که بالاترین رزولوشن در بین مانیتور های اتومبیل میباشد و قابلیت پخش فایل های تصویری با کیفیت full hd را دارد.

مانیتور جک s5

مانیتور جک s5 قابلیت نصب و اجرای انواع بازی با سیستم عامل را دارد.مانیتور جک S5 ایزار مناسبی برای سرگرمی سرنشینان در رانندگی های دراز مدت و ترافیک خواهد بود .

مانیتور جک s5 با قیمت

با استفاده از بلوتوپ مانیتور جک S5 شما میتوانید موبایل خود را به آن متصل کرده و محتوای صوتی و تصویری موبایل خود را پخش کنید.

مانیتور جک s5 با قیمت استثنایی

 

آشنایی با تیونینگ خودرو پارس آپشن

فروشگاه اینترنتی پارس آپشن ارائه دهنده مانیتور جک s5، یکی از بهترین و معتبر ترین فرروشگاههای اینترنتی کشور می باشد که سعی در ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای مشتریان و کاربران خود دارد. فروشگاه اینترنتی پارس آپشن دارای دسته بندی های مختلفی در زمینه تجهیزات جانبی خودرو مانند جک s5 ،کرولا ، لندکروز ، هایلوکس ، لکسوس nx ، کمری ،چانگان cs35 ، راوفور  و غیره بوده و با آگاهی از برندهای موجود در بازار ، کالاهای اورجینال را با بهترین قیمت تهیه و در اختیار کاربران خود قرار می دهد.در فروشگاه پارس آپشن سعی شده از تمام مزیت های ممکن شامل خرید با بهترین قیمت و کیفیت ممکن ، تحویل سریع و به موقع ،خدمات قبل و پس از فروش و غیره برای مشتریان فراهم گردد، تا با آرامش خیال خرید آنلاین خود را انجام داده و سفارش های خود را در حداقل زمان ممکن در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

 

 

 

parsoption.com

 

https://www.instagram.com/parsoption/

 

09126946483
 

02166559440
 

02166559441
 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی