تیونینگ خودرو پارس آپشن

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی خودروهای داخلی و وارداتی

تیونینگ خودرو پارس آپشن

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی خودروهای داخلی و وارداتی

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن و تجهیزات جانبی با قیمت استثنایی و کیفیت بسیار بالا برای تمامی خودروهای داخلی و خارجی می باشد. ارسال رایگان تمامی آپشن ها به سراسر کشور و همچنین نصب رایگان در محل شما عزیزان در شهر تهران از خدمات ویژه مان می باشد.
با ما در ارتباظ باشید.
021-66559441
021-66559440
09126946483
Parsoption.com

  • ۰
  • ۰

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده تجهیزات داخلی و خارجی کلیه خودرو ها از جمله جکs5، کمری، لندکروز ، هایلوکس ، چانگان cs35 ، و ....اینبار آپشن روکش صندلی جک s5 را در لیست تجهیزات جانبی جک s5 خود برای عرضه به شما عزیزان قرار می دهد.

روکش صندلی جک s5

برای آشنایی با مشخصات روکش صندلی جک s5 با ما در این وبلاگ همراه باشید.

 

مشخصات روکش صندلی جک s5

با استفاده از روکش صندلی جک s5 ارائه شده در تیونینگ خودرو پارس آپشن دیگر نگران صندلی های جک s5 خود نباشید.روکش صندلی جک s5 سلامتی صندلی های خودرو جک s5 شما را تضمین می کند.  

روکش صندلی جک s5

با استفاده از روکش صندلی جک s5  میتوانید از آسیب دیدن صندلی های خود جلوگیری کرده و ظاهری باب میل خودتان بسازید . مهمترین  مزیت روکش صندلی جک s5  این است که به راحتی قابل شستشو بدون افت کیفیت  هستند. روکش صندلی جک s5  در برابرلکه پذیری ، نور خورشید،ساییدگی و شستشوی چندین باره مقاوم بوده و متناسب با فریم صندلی طراحی و دوخته می شود.

روکش صندلی جک s5 در پارس آپشن

استفاده از روکش صندلی جک S5  میزان تعریق را  به حداقل میرسد. روکش صندلیجک S5 با برش و دوخت عالی و باکیفیت شامل پارچه هایی با رنگبندی متنوعی قابل ارائه میباشد وانتخاب آن بر اساس سلیقه های مختلف امکان پذیر است .روکش صندلی بریوس از اندازه استانداردی برخوردار است و به راحتی بر روی صندلی خودرو جک s5 شما قرار می گیرد.

دیگر آپشن های جک S5

جک s5 در پارس آپشن علاوه بر روکش صندلی جک S5 تجهیزات جانبی دیگری را ارائه میدهد که  این تجهیزات جز جدایی ناپذیر هر خودرو می باشد و رانندگی شما را لذت بخش تر می کند. این تجهیزات عبارتند از:

مانیتور جک s5

مانیتور جک s5 با مشخصات فنی

دوربین 360 درجه جک s5

دوربین 360 درجه ارائه شده در پارس آپشن

کلیس استارت جک s5

کلیس استارت جک s5 با ارزانتیرین قیمت در پارس آپشن

ردیاب جک s5

ردیاب جک s5 به قیمت روز در پارس آپشن

آیینه تاشو جک s5

آیینه تاشو جک s5 در تهران

کفپایی جک s5

کفپایی جک s5

گارد و رکاب جک s5

گارد و رکاب جک s5  با ارسال رایگان

برای مشاوره رایگان ،سفارش و خرید روکش صندلی جک S5 و دیگر   آپشن های فوق با ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن همراه باشید.در این مشاوره ها اطلاعات جامعی در خصوص ویژگی ها ی فنی ،قیمت و کیفیت تجهیزات جانبی خودرو ها در اختیار شما قرار میگیزد تا با دید بهتر اقدام به خرید محصول انتخابی متناسب با بودجه مورد نیاز خود نمایید

راههای ارتباطی ما

parsoption.com

 

https://www.instagram.com/parsoption/

 

09126946483

 

02166559440

 

02166559441

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی